Jeg var barnepige i går..

for Naja, de unge mennesker skulle til fødselsdag. Jeg kørte derned efter arbejde, så Naja og jeg fik et par hyggetimer sammen inden hun skulle i seng. Lillebror Elias var med til fødselsdag, men jeg havde så lidt fornøjelse af ham også i dag. IMG_1314 IMG_1333 IMG_1334

Naja er meget glad for Elias, man skal dog være lidt over hende da hun ikke er helt klar over hvor hårdt man må tage fat på sin lillebror. Hun nøjes for det meste også med at kysse ham og det generer ham ikke.

16 thoughts on “Jeg var barnepige i går..

  1. Det husker jeg godt. Kærligheden kan være lidt hård ind imellem, når den kommer lige fra storesøster. Det er nogle dejlige unger at se på. God lørdag og knus…

  2. Det er da også svært at forstå, når man ikke er ældre – hun mener det jo godt … dejligt at få lov at være barnepige, ikke?

  3. Det første og det sidste billede er superskønne; Najas koncentration og Elias' glæde ved sin storesøster. Og her i huset sidder vi og smiler, for det minder os om billeder af vores to for mange år siden🙂

Skriv et svar

