Olde og Trunte

er bedste venner. Jeg hentede min mor i går eftermiddags til en kop kaffe og lidt aftensmad. Trunte har altid været glad for Olde, hun plejer ellers ikke at kaste sig over andre, det er kun nogle få der får lov til at bl.a rede hendes pels, og sjovt nok så er min mor ellers mest til hunde, katte har aldrig været hendes favoritter. Og så har Jimmi fødselsdag i dag, dagen bliver fejret med overarbejde for Jimmis vedkommende og “Gå hjem møde” på arbejdet for mit vedkommende. Så han må fejres i morgen, måske jeg skulle lave noget stegeflæsk ? Det smager jo altid godt.
IMG_1659 IMG_1661

20 thoughts on “Olde og Trunte

  1. Tillykke med Jimmi – og sikke nogle dejlige billeder! Det med at nogle mennesker accepteres af kattene kender jeg også. Sofus hader gæster, men én af vores venner lader han sig gerne klappe af. Klem og rigtig god fredag!

  2. Ja, katte bestemmer selv, hvem de vil hygge med. Og når de så sommetider vælger personer, der egentlig slet ikke er til katte, så smelter disse jo tit (personerne altså, ikke kattene).Tillykke til Jimmi 🙂

  3. Stegt flæsk er altid godt, og hvis jeg giver ham et knus hvis jeg ikke er faldet i søvn når han kommer hjem..;-D knus til jer

  4. Katten er heldigvis sin helt egen og den bestemmer selv hvem der skal have lov at komme i nærheden. Ofte udser de sig dem der ikke viser interesse for dem. Jeg har en veninde, der ikke kan lide katte, men kattene flokkes altid om hende. Jeg tænker, at det er fordi, katten der kan få lov at være lidt i fred, samtidig med at den har selskab. Det blev vist lidt uklart, så jeg håber, du alligevel forstår, hvad jeg mener.

  5. Tillykke til og med Jimmi.Herligt billede af Trunte og Olde, det er sjovt som katte vælger deres venner. Nogen gange tror jeg, de vælger præcis dem, der ikke vælger katten, for der får de mere ro.KH Anette

  6. Jeg forstår hvad du mener, jeg brugte samme taktik da vi fik vores katte, jeg fodrede dem og lod dem ellers være i fred, og hurtigt blev jeg deres bedste ven, selvom de hurtigt fandt hver deres "unge" at blive bedste ven med, Fetti slog sig på Josefine og Trunte på Jesper, og hun er glad for at se ham når han kommer på besøg og når han skal passe dem…;-D

Skriv et svar

