Planteskole og lidt grønt til forhaven.

Birkerød Planteskole 3-11-2012

IMG_1392 IMG_1398 IMG_1400 Og vi fik indkøbt 3 stk. gul cypres “Chamaecyparis l “Yvonne” til at live lidt op og pynte i halvdelen af vores stenbed. Ja de bliver høje men vi har selvfølgelig planer om at holde dem i en passende mandshøjde, og så dækker de også lidt for vinduet ud til vejen så folk ikke lige kan glo ind i stuen. Og nej de kommer ikke til at tage meget af lyset, for solen er i baghaven om eftermiddagen og det er jo der vi mest vil være når de dejlige lyse timer tilbage igen.

16 thoughts on “Planteskole og lidt grønt til forhaven.

  1. Sikke et fint bed I har der, oj jeg kan se Jimmi har fået styr på have redskaberne.. :-)Knus og god søndag hos jer.

  2. Hvor må det være dejligt med en have. Jeg er superglad for min lejlighed som er god og stor, men jeg mangler altså at få fingrene i mulden. Jeres have bliver garanteret super flot.

  3. Fin lille forhave I får (eller allerede har).Men hvad med løven? Hvor står løven? 😉 Har altid syntes, at det ville være helt igennem sejt med et par imponerende løver foran et sødt lille rækkehus. Desværre synes Gemalen, jeg er skingrende skør. Iøvrigt bor vi ikke i rækkehus …

  4. Hihi, den måtte jeg ikke få med hjem, den ville nok også fylde hele pladsen foran hvor bilen står så jeg må nøjes med de to små "sofaløver" jeg har..;-)

Skriv et svar

