Jeg blev også fejret..

på mit arbejde, med morgenbord, blomster, gaver og en lille tale fra chefen. IMG_0815IMG_0807Blomster og pengegave fra Jimmi. IMG_0814IMG_0818 Krus fik jeg af sønnike (+ lakrids fra Johan Bülow, uhmm!) og krus, øl og chokolade af firmaet, gavekort fra det ene hold kollegaer (jeg sidder i to afdelinger) så jeg kunne købe et par æggebægre, et gavekort til Silvan fra det andet hold kollegaer, pengegave fra min mor, og så har jeg en gave til gode fra den lille familie og det er altid godt at have noget til gode. Håber der følger flere kys og krammer med fra den lille sveske. Så det blev til en hyggelig dag på jobbet.

24 thoughts on “Jeg blev også fejret..

  1. Det var godt, de kunne fejre dig på din arbejdsplads 🙂 Og gode og dejlige gaver du har fået – så er det vel i orden at runde det skarpe hjørne?

  2. Dejligt at blive fejret både hjemme og på arbejdet, vi har også altid "festligt" morgenbord når der er runde fødselsdage, det er sådan en hyggelig start på dagen. Knus og god dag.. 🙂

  3. super flotte gaver og buketter,hvor flot et bord der var pyntet til dig på dit arbejde, …….pist….. det der gavekort til Silvan, mon ikke du kan købe en lille fiks damespade for det,,,

  4. Ih begynder du nu også!..;-D og ja det er flotte buketter håber de holder weekend med så de kan pynte lidt i rækkehuset..;-D

  5. Tillykke med det skarpe hjørne igår – og sikke lækre gaver 🙂 – og iøvrigt også tillykke med den nye bolig 🙂

  6. Sikke en dejlig dag. Når jeg vinder i lotto, så skal jeg have det store muselmalede. Det er så flot. Det glæder mig, at du havde en god fødselsdag. Knus…

  7. Hvor er det godt, at du blev fejret med manér på dit job. 50 er trods alt lidt af en milepæl at runde. Og sikke nogle dejlige gaver du har fået, de vidner om, at dine kolleger kender dig rigtig godt; i sær kan jeg godt lide idéen med gavekortet til Silvan, det bliver jo nok en af de butikker I kommer til at besøge oftest i den kommende tid.

  8. 50 år er en milepæl og ja kollegaerne kender mig, de ved f.eks at jeg ikke drikker rødvin så der var købt øl i stedet for..;-D

Skriv et svar

