Jeg vader rundt i flotte fyre ..

i øjeblikket..Sad på jobbet og kiggede tilfældigvis ud af vinduet og så dette her syn. Så fat i lommekameraet, ned og snuppe et par billeder af de skønne bryggerheste. Jeg tror de to herrer trængte til en lille pause, men hvor de havde været eller skulle hen fik jeg ikke lige spurgt om. SAM_5013

SAM_5007

SAM_5005 SAM_5010

SAM_5008 SAM_5009

Det er noget af en “sko” de holder sig de bryggerheste, 850 kg vejer sådan en lille pruhest, næsten lige så meget som min lille Swift.

20 thoughts on “Jeg vader rundt i flotte fyre ..

  1. Mere prægtige fyre findes ikke :-)Som de er flotte, de bryggerheste. Jeg er vild med billedet af de langhårede poter 🙂

  2. Et dejligt og sjældent syn af flotte heste 🙂 Som Lone siger, er billedet af de langhårede 'poter' skønt 🙂 Klem og en god dag til dig!

  3. Ja det gør du sandelig.. 🙂 Hvor er de flotte, dejligt at se dem i gadebilledet sommetiderKnus og en god dag til dig

  4. Skønne heste. Jeg synes, at bryggerheste eller shireheste er meget flottere end spinkle fuldblodsheste; bl.a pga. deres smukke ben :-)Men de ville nok ikke klare sig lige så godt på galopbanen …

  5. Ja, det er nogle ordentlige basser. Man skal ikke stille sig med tæerne under de hove – Av! Tænk at være bryggerkusk. Det gad jeg da egentlig godt 🙂

Skriv et svar

