Han står trofast og ..

IMG_5754
venter på dagens post. Jeg synes han er rigtig fin.

36 thoughts on “Han står trofast og ..

  1. Efter post kasserne er kommet ud til gaden , ser man mange sjove påfund, men den lille mand du der har fundet er da skøn, han måtte godt stå på mit matrikel nr. ❤

  2. Han er da fin; man kan ikke lade være med at trække på smilebåndet ved synet af ham, vel?!Jeg nød at læse om din kanotur, selv om den blev afbrudt af larmen. Da vi var unge, havde vi en stor solid gummibåd og tog på lignende udflugter – det var bare så hyggeligt… 🙂

  3. Hvor er han bare fin. Og jeg kan se, at du har fundet ham i Sverige. Sikke et held, for herhjemme havde Postdanmark sikkert dømt ham helt forbudt med alle deres fjollede regler …

  4. Ha, ha …. så staut en kar har jeg ikke sett på lenge 🙂 Flott fanget i kameralinsa!God dag videre … Ireneklem

  5. Ham kender jeg – eller han fætter måske. Vi havde en der ligner lidt, hvor jeg boede som barn. han havde dog mulighed for at holde en øl i hver hånd, og var vidst ligeglad med, hvad posten måtte bringe.

  6. Hihi hvor er han sød. Genial idé 🙂 Er det i Sverige, han står? Jeg syntes, man kan se svensk-rød maling i baggrunden.Den var god, den med den farligste plante :-))

Skriv et svar

