En lille by lidt udenfor Præstø …

Jeg kan ikke engang huske hvad den hedder, men den lille landhandel ved landevejen så ud til at være den eneste butik i byen.IMG_6642 IMG_6643 IMG_6644 IMG_6648 IMG_6649 IMG_6652  IMG_6666

Der stod også skotsk højlandskvæg, jeg spurgte ejeren om det var ham og hans dreng der hoppede trampolin eller om det var kvæget, hvortil han svarede at det var kvæget der hoppede, det var derfor deres kød var så mørt…haha… kan lige se for mig den flotte tyr hoppe rundt på trampolinen…

24 thoughts on “En lille by lidt udenfor Præstø …

  1. Havde de noget I ikke kunne leve uden i den lille landhandel..??Kvik ejer.. 🙂 Du skulle være blevet og krævet at se tyren hoppe.. Knus og god aften.

  2. Hoppende kyr:) Men disse kyrne er iallefall utrolig fine med håret i panna:))Flotte bilder av Jimmi og Naja på telttur:))Klem fra meg Annemarie:)

  3. Hihi, den var god – ja, man kan se det for sig, når de hopper i trampolin :-))) Dejlige billeder af smukt højlandskvæg! Og en meget ydmyg landhandel. Klem og god torsdag til dig!

  4. Bonderøven har sikkert tænkt… tossede byboer der kunne spørge så tåbeligt 🙂 Han kender jo ikke din skæve humor.Men de er rigtigt søde de der køer…. men jeg er altså hammerbange for køer, så jeg betragter dem som regel på afstand.

  5. Hehe heldigvis havde han selv humor…Jeg føler mig rimelig rolig så længe der er hegn imellem…men de er søde de der langhårede køer..;-D

Skriv et svar

