Skat er en skat…

engang imellem, nok mest når man skal have penge tilbage og jeg skal have lidt..Så derfor har jeg været ude og snolde på forhånd, et nyt objektiv fordi SELVFØLGELIG manglede jeg lige sådan et 17-85 mm, med et UV-filter og modlysblænde…Det eneste jeg så mangler (for nu!) er en fotorygsæk hvor der også skal være plads til 300 mm objektivet og den skal kunne være på motorcykel ovenpå oppakningen, så den må jeg på udkik efter…Så burde jeg også kunne klare mig, et stykke tid…
IMG_3817-1

26 thoughts on “Skat er en skat…

  1. Jeg ved ikke endnu om skat er en skat eller bare nogen jeg ikke kan lide.. 🙂 Det objektiv bliver du rigtig glad for, det er efterhånden det jeg bruger mest. Knus og en god dag til dig.

  2. Jeg troede det var Jimmi, der havde købt ind :-)Skattevæsenet er ikke i giverhjørnet hos os. Dvs. jeg skal da have et par kroner tilbage, men Allan skal af med næsten 4 gange så meget. Godt "vi" ikke har de ønsker, haha.. 😉 Tillykke med nyerhvervelsen.

  3. Tjah … der er jeg nok ikke helt enig. Hvad skal jeg kigge efter, når jeg har fået en regning på otteethalvt tusind? 😦

  4. Her i huset er der også glæde. Ikke sådan himmelråbende højt, men alligevel, så det kan mærkes. Og så tænker vi slet ikke på, at det er vores egne penge 🙂

  5. …og hvem ved, måske havde du alligevel købt objektivet, hvis skattefar havde krævet gode danske kroner, for så havde du brug for lidt at trøste dig med :)Hyg dig!

  6. …og for mig – og helt sikkert – masser af andre, er det skisme da ovenud fint, at du/I er så forblændede i kameraverdenens mægtig mange muligheder.Pøj, pøj, med det nye gear 😀

Skriv et svar

