Mandagstema #Se til venstre

IMG_3052

Se flere billeder hos Helene:

29 thoughts on “Mandagstema #Se til venstre

  1. Iiihh…….du får en att vakna upp så här på måndagsmorgon!! Jag har lite ormfobi, men numera klara jag i alla fall av att se dom på bild! /Anette

  2. Altså Annemarie, du må ikke sætte sådan nogle billeder på din blog, jeg er jo BANGE for slanger. Jeg foretrækker at kigge på den skønneste danser nedenfor 🙂

  3. Der' en svensker ;)Sådan en fætter har jeg også mødt et par gange – og jeg var vild med det 🙂 Jeg håber sådan, at jeg møder den igen i år…

  4. Uf altså! Din blog burde være udstyret med en eller anden for for advarselssystem, så man har sat kaffen fra sig og kun forsigtigt kigger med ét øje, når du diverterer med de der krapyl – som jeg er noget så bange for.Jeg foretrækker også den lille danse-mus 🙂

Skriv et svar

