Nostalgi

Denne uges mandagstema er Nostalgi og en af de ting som får mig til at blive nostalgisk er når jeg ser denne bro der fører til Møn og ligger lige ved Kalvehave en lille bitte by med et stort sommerhusområde..Der havde mine mormor og morfar sommerhus i mange år, så da jeg var barn tilbragte vi  mange ferier der, tæt på skov, vand, strand og en lille fiskeri-havn…

kalvehave 1
Her foran “Persillely” står fra venstre: min mor, min storebror, jeg og min storesøster…Billedet er fra starten af 1970’erne…

23 thoughts on “Nostalgi

  1. Vakkert bilde av en flott bro 😉 Det er så rart og se stilen og bilder fra gamledager 😉 Men gud så koselig og ha 😉

  2. Deilige minner hos deg! Det er så godt å ha gode minner å se tilbake på! Så skjønn lita jente her under! Så heldig du er! Nydelig bilde av oldemor med den lille! -Margit-

  3. Hej Rejen det blev lite fel vi tar en BLOGPAUSE jag tar INTE bort bloggen men vet inte hur lång blogpausen blir. Troligtvis så kommer jag att börja blogga igen mot sommaren hösten. Kanske efter Danmarksresan då jag har mera nya foton. Ha en fin dag nu !

  4. Hvor sjovt, Annemarie – Jeg har kommet meget i Kalvehave sammen med Elektrikeren – hans moster og onkel boede der i 70-erne ;)Skønt billede af broen.

  5. Det er rart hvordan en bro for eksempel kan vekke miinner om gamle tider! Jeg har også slike steder, hus, innsjøer osv som setter meg år tilbake.Herlige bilder og gode minner!

  6. Visst blir man nostalgisk av alla minnen när man tittar på en sådan här bild! Förstår att du funderar på vad ni gjorde, hur mormor och morfar tog hand om er, badade, fikade och pratade…vackra minnen att tänka på!Jättefin bild…nostalgisk verkligen i sin "utstrålning"

Skriv et svar

