Blå blink…

på altanen…Ikke på min altan, men i bebyggelsen overfor vores er der en beboer der hvert år knalder en masse lys op primært blåt…
Jeg ville gerne have vist vores lille butikstorv frem som plejer at være pyntet med små grantræer med lys på, og granguilander, men pga sparetider og at torvet måske skal rives ned og et nyt og moderne skal bygges i stedet for, har butikkerne valgt ikke at bruge penge på julehygge…Og det er rigtigt ærgeligt for det hjælper altså lidt på julehyggen når der er lys og juletræer på torvet…

10 thoughts on “Blå blink…

  1. Janne: ja det er dejligt med lysene i mørket. og en fin dag til dig..Helle K: netop…Rimkoger: så sandt så sandt…

  2. Jeg elsker alle lysene her til jul… lige præcis bortset fra de kolde blå af slagsen… de skal være varme at se på, synes jeg. Det kolde har vi nok af via al den sne 😉

  3. Hold da op.. tænk at vælge de blå lys, når der er så mange andre fine muligheder.. men de giver da lys.. 🙂

  4. Det hygger gevaldigt med lidt julebelysning (selvom den blå farve her efter min mening snarer leder tankerne hen på udrykninger).

Skriv et svar

