Istapper/Icicles

14 thoughts on “Istapper/Icicles

  1. Hej søde Jeg ville lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul :)Jeg håber du har det dejligt og kommer godt ind i et nyt fantastisk 2011 .Knus Emilie

  2. Pas nu på Annemarie – de falder jo ned – har vi hørt i tv-avisen…Jeg tror, at det var første gang i mit liv at jeg hørte om det i år – at de faldt ned, men i hvor mange år har vi ikke lige haft istappene?Hvem kommer det bag på?Jeg ved det ikke:)Flot foto. Jeg vil se om det lykkes mig at fange noget tilsvarende i år.

Skriv et svar

