Katteelskere #2

“HVIS DU ØNSKER AT SIDDE I HUSETS BEDSTE STOL, MÅ DU FØRST FJERNE KATTEN.”

14 thoughts on “Katteelskere #2

  1. Åh ja, de ord kan vi også skrive under på her i huset – sikke et skønt billede du har taget :-)Klem og en dejlig lørdag til dig!

  2. Ha ha.. det skriver Bumle og Hasse gerne under på..🙂 i samme sekund Hasse rejser sig, står Bumle klar til at indtage stolen..Skønt billede af tøsen.. og en herlig dag til jer.. Knus

  3. Aiiijjj, hvor er hun(?) bare super dejlig :-)Hvilken race er det? Jeg kigger mig om efter en rødmis til husbond🙂

  4. Så herligt et billede :-))Første indlæg om katteelskere ligger i min reader men jeg kan ikke åbne det. Er det min comp der driller eller fortrød du indlægget ?Knus

  5. Madame og Inge: tak ja sådan er det når man kat….knus til jer…Lone: Maine Coone, jeg har lavet et par indlæg under Maine Coon…;-DAnnette: Nej det virker, gå ind under citater, så burde du kunne se det….Knus

  6. Ha, ha, ha. Man säger ju att Katten bor inte hos dig utan Du bor hos katten ;-)Den är så vacker din misse och den här bilden är störtskön. Ser mjukt och varmt ut. Önskar dig en fin helg.

  7. Marie: Ja det skal nok passe…og tak og en god weekend til dig…Fruen: Velkommen til og tak skal du have for rosende ord…;-D

  8. Det kalder jeg Misbrug. Ak ja, med katte må man tit indgå komproMisser, men for det meste bliver det på Missens præMisser🙂 God weekend.

  9. Janne: Velkommen til….Anjoe: næeh jeg nænner det ikke så godt… og tak for lørdagsgaven…hehe..Rimkoger: ak ja det er det rene kattejammer…;-D

Skriv et svar

