Himmelsk # 4

Himmelsk morgenlys, over for Frederikskaj tidlig morgen i forrige uge….

26 thoughts on “Himmelsk # 4

  1. Fantastisk! – flot lys…. jeg ved godt, at det ligner en kopi af Margrethes kommentar, men det var de ord, som jeg havde i hovedet, inden jeg skulle skrive🙂

  2. Herlige billeder fra rejekutterens sidste tur for i år. Dine øvrige billeder vil jeg overhovedet slet ikke kommentere, for de er intet mindre end fantastiske og jeg er bare så benovet over dem. En skøn dag til dig. Knus

  3. For suttan da, hvor flot – det syn vil jeg gerne nyde, alt imens spiserøret frydes over nymodens citrona med knasende sprøde cornflakes til/eller bedre endnu: bagernes små, usødede kammerjunkere tilbage i 1960'erne😀

  4. Tack för din kommentar Rejen!Och den här bilden är ju helt FANTASTISK!Jag älskar den, blir lite avundsjuk bara, önskar jag hade tagit den själv.Snygg kompostion och vilket underbart ljus, det ser nästan ut som om balkongerna lyser!

Skriv et svar

