Huset på…

Christianshavn….

Hver 4 uge har jeg “tidligt” fri fra arbejde og i går ville jeg benytte mig af det og tage på en lille “eventur” for mig selv, ind til Christianshavn og snuppe lidt billeder af miljøet….Men men….MØGVEJR!!!…selvfølgelig skulle det begynde at regne og selvom jeg havde regnjakke på, så var det ikke så morsomt at jeg gad at opholde mig der ret længe…så det blev kun til nogle få billeder af gaden og huset på Christianshavn…..Nåeh ja, det var da en utrolig smal gade, den virker bredere på TV….

4 thoughts on “Huset på…

Skriv et svar

