Gået omkuld…

Så gik Fetti omkuld i varmen, og jeg har fået “shinet” min altan lidt op med noget hvid maling, jeg har selv svunget penslen på trævæggen, på altanbordet, og stolene. Pigerne har fået ny “udkigspost”, det er den Fetti ligger og daser på…den er lidt længere end den gamle så nu kan de kigge rundt om hjørnet…. og der er kommet en lidt større plade nedenuder, så der er lidt mere plads til min kaffe når jeg sidder derude og hygger….nåeh ja, så købte jeg også de 2 fuglehuse i Netto….det er utroligt hvad lidt maling kan gøre…
På det nederste billede er det Trunte der halvsover i varmen.

10 thoughts on “Gået omkuld…

  1. Det er vist ret godt at være kat hjemme hos dig🙂. De ser bestemt ud til at hygge sig. Og … sikken en dejlig altan, du har!

  2. Hej Havehyrde, det er Maine Coon, amerikansk skovkat, de er lidt større end norske skovkatte. De er født som indekatte, vi købte dem "brugt" da de var henholdsvis 2 og 3 år, de har nu boet hos os i 7 år…

  3. Tak skal du have, du har også nogle fine katte, er det racekatte ? selvom det jo er ligemeget hvad de er, de er jo bare dejlige….jeg har også haft en alm. sort huskat som også hed Fede

Skriv et svar

