Afsted til Blogsbjerg

YES!!! Ser lige vejrudsigt, og det ser rigtigt fint ud med dejlige lune aftentemperaturer….og så kan vi få sendt hende her afsted igen i år…Jeg glæder mig så meget til den første tur i kanoen i år, vi har slet ikke været ude endnu.
Søster og Svoger kommer også , de var med ude i kano for første gang til Skt. Hans sidste år, så det bliver rigtig hyggeligt… Og gemalen og jeg skal overnatte, heldigvis bliver det jo en lun nat…..Nu skal klokken bare skynde sig at blive 14.00 så er jeg den er på vej….ikke til Blogsbjerg, men hjem at smøre sandwich og pakke en lille køletaske så vi kan overleve dagen i morgen også.
I må allesammen have en fornøjelig Skt. Hans Aften….

6 thoughts on “Afsted til Blogsbjerg

  1. Det lyder rigtig hyggeligt – god fornøjelse! Jeg er vokset op med kanoture, så jeg synes, det må være den dejligste måde at fejre sankthans på🙂

  2. Hej Madame, ja det er virkeligt dejligt, og vi har overnattet u kanoen mange gange, så er vi også fri for de dumme mitter…..Hej Rimkoger, meget sødt rim….og ja man kan hurtigt komme på afveje…både med og uden gps…hehe

  3. Du vil altså ikke med ud og flyve i aften…??? :-)) så må det blive næste år..I må ha' en dejlig aften Annemarie.

  4. Hej AeeHåber du har nogle rigtig skønne dage og komme tilbage med brune stænger ;)Jeg har i et voldsomt sukkerchok, spist din chokolade .. igen !!nu skal det altså snart stoppe .Medbringer noget mandag ..Knus Ekv

Skriv et svar

