Fotojob

For ca 14 dage siden blev jeg spurgt om jeg ville tage nogle billeder af nogle af teamcheferne, de skulle lave lidt sjov med at stille op til kamp med deres team mod hinanden. Og det ville jeg jo godt, altså tage nogle billeder, de blev ikke supergode, det skulle gå rimeligt stærkt, men nogle gode blev det  til, efter at jeg havde konverteret dem til sort/hvid og havde lagt lidt vignetter og slør på. Basisteamet vandt og taberholdet giver is på fredag til det vindende team. DSCF1122 DSCF1124

13 tanker om "Fotojob"

  1. Herlige bilder … bra jobbet!

    Ser under på dine nye roser og klematis. En smule misunnelig, for du vil nok lykkes mye bedre enn det jeg gjør. I vinter mistet jeg flere favoritter. Frosset i hjel av kong vinter. Nå har jeg ventet lenge på livstegn, og innser at jeg må kjøpe noen nye (som rådyrene kan kose seg med). Det skal ikke være for lett å være hobbygartner!

    Ha en super uke … håper du har fine sommerdager!

    Ireneklem

Skriv et svar

